Snart helg!

2014-05-15 @ 16:28:00
Hejhopp, vilken härlig dag!
Har tillbringat förmiddagen i stan, hittade ett och annat smått och gott, var ute efter ett par skor också, hittade ett par, de var slut i lager men kommer ett par åt mig imorgon, så blir att hämta dem i samband med att jag far till skolan efter mina studentresultat innan jobbet, spännande.
Sådär annars la jag märke till idag att mitt hår verkar ha växt en hel del nu, syns ju kanske på bild också. Prick ett år sedan jag började med balsammetoden, tog just fram måttbandet och det är runt 17 cm längre än för ett år sedan, och då har jag ändå klippt mig ett par gånger, wohooo säger jag bara!
Nu skall jag precis iväg och klippa en hund och efteråt får jag se om det blir att hitta på något, skoj, ha en fin torsdag!
Kommentarer
Postat av: Nea

Jee, va roligt!! Precis samma sak händ ju för mig å, håre fick värsta växtspurten efter en stund me BM! :)

2014-05-16 @ 10:45:07
URL: http://neahainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD