Tisdag!

2014-05-06 @ 13:39:08
Klarade förhandsuppgifterna och fick kallelsebrev från Novia hem idag, huh, nu blev man ju bara ännu mer nervös. Måste ta mig iväg någon dag och handla lite grejjer jag behöver med till urvalsprovet.
Annars har min dag börjat med sovmorgon, utevistelse med hunden, tv-tittande och nu skall jag precis via stan och hämta mitt armband som kommit och sedan iväg och jobba! Senare ikväll får jag förhoppningsvis också min kamera såld och så kanske det blir att beställa den nya redan imorgon, får se, ha en fin tisdag!
Kommentarer
Postat av: LN

Till vad och vart har du sökt in? :)

2014-05-06 @ 18:52:29
URL: http://ellenbirgittalinnea.blogg.se
Postat av: Jennika

ho e 10 viko nu, men igår kväll stäng ja åter vi halln, vi har en gummimatto tä så e int lika farligt om o kisar, sä stängd ja åv e me ett telefon bord & buren, så ho hadd liti stör. Siir int så fint ut men :D Annos så sku du ju kuna koma å häls på oss om du vill :)

2014-05-08 @ 12:00:25
URL: http://jlgrankulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD