Trettonde maj

2014-05-13 @ 10:38:00
En gammal bild, men som beskriver omgivningen just nu rätt bra, mitten på maj och det är mulet, trist, kallt och regnar i ett. Det brukar ju vara soligt, varmt, grönt och skönt såhär års annars.
Denna dag blir det jobb, skall jobba lite extra idag också så börjar tidigare, via stan och hämta ut några fotoförstoringar om jag hinner före jobbet, troligen kommer kameran idag så blir att hämta ut den när jag slutar, så kvällen kommer väl gå åt att pyssla med den. Det var min dag, ha en fin tisdag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD