Äntligen vinter!

2014-11-05 @ 13:43:00
Tjohoo, vad mycket snö det kommit inatt!
Blev av någon orsak inte mycket sömn inatt, kunde bara inte somna, så känns som om jag varit uppe nu i en halv evighet fastän klockan inte är särskilt mycket än, nåja, morgonen började iallafall med strömavbrott, famlade runt i mörkret och försökte så gott det gick ta mig iväg till skolan, väl där var strömmen tillbaka och så blev det två lektioner/föreläsningar. Just nu har jag för en stund sedan varit ute med vovven och fotograferat lite grann och här näst skall jag fixa ihop lite mat, senare blir det att klippa en vovve och ikväll blir det antingen bio med några klasskompisar eller en tur till fitness, får se, hejhopp!
Kommentarer
Postat av: Siri |Diabitfit|

Superfina bilder o jättesöt vovve, vad är det för ras? :)

2014-11-05 @ 14:06:01
URL: http://sirinilsson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD