Den tjogosjätte november

2014-11-26 @ 18:43:00
Denna lilla sötsak hälsade på ikväll!
Denna lediga onsdag har annars gått åt till lite pluggande inför en kommande tent, det blir den första hittils faktiskt. Har bakat lite grann, promenerat med vovven och nu blir det serietittande resten av kvällen. Får se vad jag hittar på imorgon då, är ledig resten av veckan, borde ta mig iväg till stan en sväng. Bara 2 skoldagar kvar + tenten så ligger ett lååångt jullov framför mig, blir julmiddag med klassen nästa vecka också, så skoj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD