Tisdagsfunderingar

2014-10-14 @ 11:06:00
Nämen kolla vad som dök upp i postlådan nyss, denna gången gick det snabbt. Beställde den första för ett tag sen, men när den kom var den mer rosa än jag tänkt mig, så beställde efter en svart också, så härliga, små och smidiga men ändå så rymliga.
Jaja, helgen spenderades med min underbara Jimmy<3 och igår blev det att påbörja sista skedet i bilskolan med bedömningskörning, så skönt att ha det över, nu väntar bara halkbanan. Denna dag blir det att klippa hund och sedan ska jag försöka hinna iväg till stan på några ärenden och inhandla ett och annat inför praktiken, märkte plötsligt att jag inte äger ett endaste par gummistövlar, ops.
Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så fin plånbok!

2014-10-14 @ 11:36:50
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Siri |Diabitfit|

Fina grejor :)

2014-10-14 @ 13:41:31
URL: http://sirinilsson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD