Igår & idag

2014-09-16 @ 12:18:00
Gårdagskvällen spenderades med några klasskompisar, möttes vid ett café och satt där en bra stund, gick runt lite och sedan åkte vi hem till en av dem, pratade om allt möjligt och kollade Idol. Sån härlig klass vi har, trots att man inte känner varandra sen tidigare och inte vet särskilt mycket om varandra ännu heller känns det ändå helt naturligt att träffas och umgås.
Idag har jag varit på en föreläsning, hunnit vara ute med hunden och nu skall jag precis sätta mig framför senaste Under the dome-avsnittet. Efteråt blir det läsning och förberedelse inför ett grupparbete och sen blir det nog bara en lugn hemmakväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD