Måndag

2014-09-01 @ 17:25:00
Måndag och ny vecka, terminsstart, "invigde"min mysiga svarta och mönstrade kofta.
Idag hade vi lite annat än bara information, blev intervjuade av ÖT och påbörjade även vår första kurs, tror det blir bra det här, aldrig förr har jag nog känt att studierna varit väldigt intressanta och rent av roliga. Morgondagen lär bli lite intensiv, 9-timmars dag, men de resterande lär vara rätt slappa. Nästa vecka händer det lite ett och annat, pajbakning och lekplanering på måndagsförmiddagen, gulisintagning på kvällen och på torsdag en hel dag vid Pörkenäs.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD