Söndag!

2014-09-07 @ 19:30:00
Helgen har spenderats med min underbaring till pojkvän, kan man säga det för många gånger? Nej, det kan man inte, du är underbar, puss på dig! <3
För stunden sitter jag och väntar på att nagellacket skall torka, som jag målat om hundra gånger, och som bara blir fulare och fulare, ääh, jag är värdelös på nagellack, nåja, fult eller fint, det får lov att duga. Borde leta fram några kläder tills imorgon också, har inte sådär jättemycket tid på mig att fundera på det imorgon, blir att åka iväg till Marie-Louise och baka pajer och planera lekar på förmiddagen och en 15-tiden sticker vi iväg på gulisintagning till Vasa. Svenska Hollywoodfruar är vårt tema!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD