Sommarlängtan

2015-04-07 @ 17:49:33
 
Idag har jag sådan sommarlängtan, hittade lite gamla bilder som passar bra in. En härlig dag har jag haft idag också, två lektioner, roliga sådana med enbart muciserande och lite filmande också. Efteråt blev det en tur hem till Teddie för en långtur med honom i det varma och sköna vädret. Nu skall jag precis bege mig av hemåt igen, blir lite handlande och städande ännu innan jag avslutar dagen. På tanke med sommaren så är inte mina planer helt klara än, hur som helst fortsätter jag med klippandet, kanske det blir lite inhoppande på dagis också. Åtminstone i juni kommer jag också gå en sommarkurs via öppet universitet för att kunna lyfta studiestöd, resten återstår att se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD