Tolfte augusti

2015-08-12 @ 17:28:13
Mötte massor av skolelever i olika åldrar när jag cyklade iväg för att jobba imorse, lite nostalgiskt, riktiga höstkänslor gav det mig också, men som tur är är ju vädret inte så värst höstigt just nu iallafall. Inhandlat lite nytt skolmaterial har jag gjort också, ojoj, en och en halv vecka kvar nu bara. Dagens vovve var en genomtovig liten filur till Bichon och imorgon blir det en Cocker valp! Lite muffins har jag bakat idag också, har jag blivit en muffinsfantast tro? Men det är ju så roligt att baka! Här näst blir det lite Prison Break-maraton!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD