Mycket på gång nu!

2015-02-12 @ 15:14:00
Gissa vem som är glad och taggad idag?!
Jo, för idag får vi börja flytta in i lägenheten, jippiie! Varit full rulle hela dagen hittils, vaknade tidigt, gick ut med hunden, lite senare cyklade jag in till stan med honom också för att hämta bilen. När vi kom hem blev det att åka till stan igen för att handla lite grejjer till lägenheten med Jimmys fina mor och sen vidare för att ställa i ordning loppisbordet. Igår hittade jag annars också en urmysig tröja, en skål och så en skalare som jag så länge sökt efter, som man skalar ifrån sig med :3 Påväg hem nyss hämtade jag också ut ett tyg som skall bli till köksgardiner. Yesyes, nu skall jag packa vidare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD