Teaterdags

2015-02-25 @ 18:53:00
Idag har vi varit i skolan hela dagen och övat och ställt i ordning för morgondagens teaterföreställningar/barnfester, det här blir nog bra det, spännande att se hur många som kommer imorgon, för det har vi ingen som helst aning om. Sen jag kom hem har jag lagat risotto, mums! Och nyss fått ihop 3,5 av en 5-sidors skoluppgift, pust, jag har inte så mycket fler reflektioner att komma med nu gällande en bok på knappt 100 sidor, men som genom sin lilla storlek snarare motsvarar hälften. Nåja, nu slänger jag det åt sidan och skall cykla iväg för att hämta ut en matta som jag beställt och sedan bänka mig i soffan framför lite serier i väntat på att J<3 skall komma hem! (Ps. Ooh, vad härligt det låter (är), vi har ett hem, ett alldeles eget hem!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD