Sen sist..

2015-01-27 @ 20:45:00
Hej och hå vad tiden går!
Sen sist har jag varit i skolan som vanligt, kan åter igen bara konstatera att vi har en helt underbar klass och en sjukt rolig utbildning, hängt mycket på café med klasskamraterna, ikväll blev det också knytkalas i skolan tillsammans med några klasskamrater och tutorerna. Övat en hel del på kompandet, stannade kvar en stund ikväll efteråt för att kunna öva på ett riktigt piano, så härligt jämfört med keyboarden. Helgen spenderades med bästa Jimmy<3 och inom en snar framtid blir vi troligen också sambos, så spännande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD