Lite somrigt iallafall

2015-07-17 @ 15:16:21
Lite mer somrigt har det ju varit de senaste dagarna iallafall, terasshäng i dagarna två har det blivit, riktigt varmt var det att sitta ute där då. Satt ute med Pia och Ingemo och planerade i onsdags, rätt mycket fick vi ändå gjort, spännande, spännande! Och så kul att träffa klasskompisar igen! Igår var vi ett litet gäng på 4 stycken ute också och lagade och åt massor av god mat, så trevligt så! Idag har jag som vanligt jobbat och klippt en vovve också, endast en vecka kvar nu på det andra jobbet. Det här med så tidiga morgnar har nog inte varit riktigt min grej, jag lyckas inte somna i tid, idag gick jag verkligen runt som en zombie hela morgonen. Så nu tror jag allt det blir en liten tupplur här näst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD