Underbara sommar

2015-07-04 @ 15:05:00
Eller tja, dagens väder är ju inte det underbaraste, men gårdagen var härlig! Klipprusningen fortsätter, den här veckan har nog varit den mest hektiska någonsin som företagare, trodde rusningen var över efter denna vecka men tji fick jag, i nästa vecka har jag hittils 7 (!) stycken inbokade, och då försöker jag nu i sommar hålla helgerna lediga, men det lär nog inte gå om det fortsätter i denna stil! Fick hem två nya godingar här om dagen, i och med att jag har en hel del större hundar nu också behöver jag flera skär av samma längder att byta om med, har F-varianter sen tidigare men det funkar det ju inte alltid att byta med så passade på att satsa på varsitt keramiskt skär av de längder jag använder allra mest, provade det ena igår, tummen upp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD