Åttonde juni

2015-06-08 @ 17:44:00
Har haft en helt härligt måndag, började dagen med lite spring i skogen och på en åker med Teddie. Grymt härligt att ha en telefon som man får helt bra bilder med, inhandlade en Iphone 5s under helgen. Med Samsungen blev bilderna alltid alldeles gryniga och oskarpa, den var nog sämst hittils. Nåja, lite senare blev dett att klippa ett litet tovtroll till hund, ett väldigt sött sådant dock. Har tre vovvar ännu denna vecka och sedan bär det av till vasa på fredag för sista kursdagen. Testat på något nytt i matväg idag också, tacogratäng närmare bestämt, jag och mina matlagningskunskaper, hmm.. Tog i misstag tacokrydda variant "hot", huh, lite väl starkt kanske, men rätt gott ändå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD