Tjugotredje juni

2015-06-23 @ 16:15:00
Charmören Teddie får stå för dagens bild
Känner mig rätt slut just nu, börjat på andra jobbet nu så tidiga morgnar som gäller, haft en gigantiskt vovve på besök idag också. Upp på bordet gick det inte att få den så fick lov att kravla runt på golvet istället, pust, aningen slut i benen nu. Drömmer mig bort till framtiden med en riktig "hundsalong", med ett kraftigt och stabilt bord, badmöjlighet och ett eget utrymme, där jag inte behöver kånka all utrustning fram och tillbaka. Tänk om man hade ett elektriskt höj- och sänkbart bord, men vilka grymma summor sen, så mycket pengar lär jag nog inte lägga på denna hobby. Men möjligen ett hydrauliskt, eller annars bara ett riktigt stadigt och bra bord, med någon form av ramp till hade varit trevligt, får se om salongsdrömmen någonsin slår in.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD