Var är sommaren?

2015-06-24 @ 22:14:00
Fy vilket väder vi har, var är sommaren och värmen? Efter jobbet drog jag iväg till Kokkola en sväng i regnvädret, men kom hem rätt tomhänt, sånt grymt spöregn påväg hem så jag sådär halvt körde fel två gånger, svårt att se vägen emellanåt, missade den vanliga avfarten till Jeppis och hamnade i flera långa bilköer på grund av vägarbeten på den andra vägen. Ont i hela kroppen har jag också, att stå på huk och böja sig i en timme gillade inte kroppen alls, vilken dag! Skall man hitta något positivt med dagen så är det att andra jobbet flyter på bra, denna gång känns denna typ av jobb mycket positivare, men hur jag skall överleva morgondagen är en annan fråga, har 2 hundar som skall klippas också, tur är väl att armarna och handlederna inte drabbats!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD