Påsklov

2015-03-31 @ 16:50:00
Idag är en bra dag! Började min tisdag med en lektion i skolan, där vi bara pysslade och hade roligt. Fick också reda på att jag tillsammans med tre andra klasskamrater blivit vald till gulistutor, så roligt och spännande. Självförtroendet fick sig nog en liten kick, tänk att jag blev vald, att lärarna verkligen tror på en. Efteråt blev det en sväng via stan för att inhandla ett och annat smått och gott. Väl hemma igen hann jag städa lite grann och baka urgoda blåbärs- och vitchokladmuffins innan födelsedagsbarnet kom hem. För idag är det Jimmys födelsedag, tusen grattisar! <3 Mitt påsklov börjar också från och med idag, tjoho!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD