Tisdag

2015-03-10 @ 20:23:35
Trots det hemska vädret har det ändå varit en helt bra dag idag. Tre pass i skolan, tre helt nya kurser, påbörjat fjärde och sista blocket för detta läsår, kommer mest vara praktiska kurser nu såhär på slutet (tänk att vi snart är klara med första året!), så skoj! Efteråt hade jag Teddie här en stund och lite senare blev det ett besök vid nya mattorget med några klasskompisar för att testa på Mr. Banks pizzor. Och härmed avslutar jag dagen med tv-tittande och mumsande på lite tårta som Jimmys mamma precis kom förbi med!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD