En sån lördag

2015-05-02 @ 22:56:00
Höjden av uttråkan är nog när man en lördagskväll tar itu med skolarbeten vars deadline ännu ligger en månad framåt. Tja, nu har jag en sak mindre att fokusera på denna månad *försöker vara positiv*, men ännu har jag många timmar kvar innan jag kan gå och lägga mig, och jag tror då inte jag orkar börjar på med det andra arbetet med samma deadline också, urff. Magen kurrar den också, men jag känner inte för att äta, märklig känsla. Kanske jag kunde kolla igenom filmen vi skall ha kollat till ett grupparbete? #trorjagharskolanpåhjärnan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD