Intensiv vecka

2015-05-09 @ 23:32:27
Hejhå, idag kom vi hem från Vasa, så skönt så! Fullt sjå har det varit sen i onsdags med kulturprojektet, redan från tidiga morgonen på torsdag brummade vi sedan iväg för att åka på tutorutbildning. Efteråt blev vi bjudna på 3-rätters middag vid 1h + kök, mums! Riktigt varmt var det den kvällen i Vasa också, så vi passade på att sitta och njuta av vädret vid stan en stund där också. Torsdagen och fredagen innebar introduktionskurs i kriminologi för min och Pias del, väldigt intressant, men känns aningen svårt att ta till sig som en så icke insatt i ämnet i fråga, men nog skall vi väl klara det. Mycket impad var jag iallafall av den goda maten och de många valmöjligheterna där, tänk om vi hade det så i vår skola också *hjärtögon*. Skönt att vara hemma nu iallafall, har precis blivit klar med första delen av den sista längre individuella uppgiften för detta år så nu förtjänar jag nog att bänka mig framför lite serier resten av kvällen, inte många arbeten kvar nu, och endast 4 dagar kvar + dimissionen, woho!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD