Sista fredagen i maj

2015-05-29 @ 22:04:00
Ledig har jag varit idag, började dagen med en sväng via skolan för att sedan luncha med Pia. Lite av en bakdag idag, blivit både en tacopaj och vitchoklad- och blåbärsmuffins. Matlagning kan jag nog konstatera inte är min starkaste sida även om jag gillar det, bakning däremot brukar lyckas bra. Efter att muffinsen blivit klara rusade jag iväg ut för att hinna ta mig en promenad längs gamla hamn innan solen gått ned, sådant perfekt läge vi har, gångavstånd till det mesta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD