Slut i huvudet

2015-11-04 @ 16:25:07
Såhär såg det ut för exakt ett år sedan, eller ja nästan iallafall, den femte november, kommer det nån snö än i år mån tro? Rätt skönt dock med det här vädret nu under praktiken, soligt och kring 10 plusgrader om dagarna. Tredje dagen på praktiken nu, härligt ställe jag är på. Kul med lite variation också, medan småbarnen sover går jag över till avdelningen med de äldre barnen, man får nästan en liten chock varje gång av vilken skillnad det kan vara mellan avdelningarna, är sådär lagom slut i huvudet idag. Vill bara gå och sova just nu, men har flera hundklippningar denna vecka, så också ikväll, pust.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD