En lördag i oktober

2015-10-04 @ 00:20:00
Teddie i GIF-format får stå för dagens bild, börjar ha lite dåligt med bilder på lager just nu, min tid går mest åt till skolan, skolarbete och hundar nu. Himla stressigt, man går bara och tänker hela tiden på alla arbeten man måste ha gjorda innan praktiken. Klockan är över ett på natten denna lördag och jag sitter som bäst och skriver på ett arbete om min pedagogiska grundsyn, omkring en sida till behöver jag nog få till ännu innan jag färdigförklarar skrivandet för denna dag. Inte så lätt att koncentrera sig heller när det låter som det är fest med över 100 inbjudna gäster, mitt i trapphuset, så skönt det skall bli att bo i hus! Och på tal om hus så blir det en tur till Vasa imorgon och förhoppningsvis blir jag då också bilägare, tjoho!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD