Lurvbollarna

2015-10-24 @ 21:15:46
Idag är jag hemma med Teddie över natten, kommer vara tomt utan lilla Frank som sover precis intill mitt huvud om nätterna ♥ Lillbusen fick sig ett litet bad idag också, utan något direkt klagande från hans sida, cool katt det här. Utöver promenader och urgod mat med Jimmys familj har jag mest kollat runt på bl.a. trimbord och gardiner, drömt mig bort på pinterest och angstat lite över den kommande praktiken. Både rörelse- och musik/sångstunder skall vi dra själva utöver en hel del andra uppgifter, och sång som inte direkt är min starkaste sida.. Håhåjaja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD