En liten Fia flyttade in

2016-08-14 @ 19:50:00
Lite hastigt och lustigt blev vi med en till katt nu i eftermiddag. En liten "Fia" lär det bli. Jag är förvånad över Franks reaktion, eller icke-reaktion kanske man skall säga, han som har lite bittert humör mellan varven. Hittills har han inte sagt ett knyst utan är mest nyfiken och lite snopen över att den lilla inte vill leka med honom. Hon däremot är lite småsur över hans närvaro, en bestämd liten dam som något av det första hon gjorde var att gå raka vägen från sin egen matskål när den blev tom, till en av Franks, medan han fick lov att bara snällt sitta bredvid och se på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD