Full rulle

2016-08-22 @ 17:17:00
Hejhå! Äntligen sitter jag ned här hemma igen och bara tar det lugnt, idag har det varit en händelserik dag minsann. Två hundar har jag hunnit med idag och däremellan blev det nästan en timmes intervju tillsammans med Pia för ÖT. Vi lyckades inte få det att passa just idag, som intervjun behövde ske, att kunna vara på plats tillsammans med reportern, så det fick bli över telefon istället. När jag blev kvar med dagens andra vovve, var det bara att rusa vidare in till stan och vår skola för att möta upp en fotograf som skulle ta bilder av oss till artikeln också. Ojoj, får se nu vad man möts av i tidningen imorgon. Klänningen som jag beställt inför ett bröllop i höst kom annars idag också, så nöjd, skall låta en sömmerska korta av och sy in den lite grann bara!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD