Love our cats ♥

2016-08-29 @ 19:06:00
Puss på våra fina katter ♥ Frank har allt blivit lite trevligare i humöret sen Fia flyttade in. 
Fredagens middag var något av det bästa jag varit med om i matväg, så gott! Kan verkligen rekommendera Hästöskatans skataoxe, utöver det blev vi även bjudna på efterrätt, mums! 
Helgen blev annars väldigt lugn och spenderades hemma, har inte känt mig helt bra i skick senaste dagarna. Och nu är jag då inne på min sista lediga vecka innan studiestarten. Veckan startades med en timmes massage inne i stan, så skönt och välbehövligt för min stackars stela och spända rygg, pånytt igen i nästa vecka. Nu har jag precis för en stund sedan klippt klart dagens vovve. Åtminstone en till imorgon och så får jag se om det ännu dyker upp någon bokning till för denna vecka. Annars så kommer resten av veckan bestå av födelsedagskaffe, kanske en kort sväng till Back to school med Pia, hämtande av min klänning (den kommer bli så fin!) och så skall jag få håret fixat och färgat också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD