Tjugofjärde augusti

2016-08-24 @ 13:28:00
Vilket kaos det blev minst sagt med den eventuella BI-flytten, ännu denna vecka skall vi på ett till möte gällande saken. Det börjar kännas att vi närmar oss läsårsstarten snart, men lite roligt skall det nog bli, snart blir vi färdiga! Har börjat fantisera och drömma om examensdagen redan..
Idag har jag hunnit via stan ett varv på några små ärenden. Märkte att prisma hade -70% på jackor, toppen, jag som gärna skulle få införskaffat en vår/höst-regnjacka, men såklart är det nästan omöjligt för korta mig att hitta jackor som passar riktigt bra och inte är på tok för långa. Blir ofta att kolla in barnavdelningarna som också brukar kunna ha exakt samma jackor mycket billigare dessutom, men icke denna gång. Alltså när varken vuxen- eller barnstorlekar fungerar.. Det köpet lär väl få vänta ett tag!
Men till något mer positivt, så fick jag ett samtal igårkväll angående sommarjobbet, och blev erbjuden tillsammans med de andra anställda, middag ute vid hästöskatan på fredag, kul, det tackar man ju inte nej till!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD