Egna bär ♥

2016-07-20 @ 18:26:00
Två långa dagar med dubbla arbeten är nu över och idag har det endast blivit en klippning utöver vanliga jobbet, likadant imorgon. Hujdå vad dagarna går fort nu, snart är ju juli redan över också, lite synd att man i princip arbetar varenda helg och inte hinner med något annat denna sommar. Tog en sväng via hallonbuskarna nu ikväll, fanns en del färdiga, så goda så, jag som inte ens brukar tycka om hallon, men dessa var riktigt mumsiga. Körsbären är bra på gång också, någon körsbärsfantast har jag heller aldrig varit, men kanske det blir ändring på det nu också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD