~

2016-07-29 @ 10:37:00
Och så blev jag precis klar med sista hunden för denna vecka, håhåjaja. Ännu 3 dagar med jobb innan jag har en ledig dag. Ser fram emot nästa vecka efter denna fullsmockade vecka, två lediga dagar, många morgonskiften som jag föredrar framför kvällsskiftena, och så tror jag det blir både träff med några klasskamrater och kanske någon ridtur eller annat skoj med L. Men just nu gäller det bara att slita mig från lugnet och svalkan på balkongen, fixa ihop lite mat och småningom dra vidare in till stan för nästa jobbtur idag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD