Humöret på botten

2016-07-19 @ 13:13:26
Denna dag började inte lovande, Frank här ovan får symbolisera humöret imorse (tror för övrigt jag aldrig träffat på en katt med så grymma humörssvängningar). Trött som få var jag imorse, för att sedan komma till jobbet och mötas av att någon hällt ut och kletat runt med diskmedel över borden?!! Tog över en halvtimme att få bort eländet, grr! Tur att det är så somrigt och härligt väder iallafall som man kan glädjas åt. Är hemma nu en kort sväng och skall snart bege mig iväg på dagisjobb hela kvällen. Vi blev idag också erbjudna ett till jobb alla tre, så denna sommar kommer jag alltså ha hela 4 olika jobb!
Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättevacker katt! Kul att du blev gladare av vädret :D

2016-07-19 @ 14:17:42
URL: http://tantsandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD