En regnig torsdag

2016-06-16 @ 20:36:00
Alltså ♥ Jag kan inte annat än älska jobbet som hundfrisör, så många ursöta varelser man får stöta på. Bokningarna fortsätter droppa in, det blir mycket jobb nästa vecka med andra ord!
Var en riktigt tung morgon imorse av nån anledning, helt död när jag skulle upp och iväg för att jobba.
Lite piggare blev jag iallafall efteråt när jag sedan också hade en vovve som skulle klippas, vem blir inte pigg och glad av en sån sötsak här till vänster? ♥ Så pass så jag sedan började kocka ihop en potatis- och morotsgratäng med kotletter till, en sådan här trist och regnig torsdag. Urgott var det, att jag inte testat denna kombo tidigare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD