Tisdag

2016-03-01 @ 12:52:59
Tisdag, tisdag, tisdag, och jag sitter mest och stressar upp mig över att jag inte börjat på med något skolarbete än idag. Men det är väl bara att inse att vi inte har en chans att hinna med precis allt, en massvis av böcker har de tänkt att vi skall hinna läsa inför praktiken också utöver allt annat arbete..
Sportlov har jag nudå alltså, eller läslov, och om två veckor startar min 2-månaders praktik. Sötnosarna här ovan är från i söndags, två gamla pudeldamer som skulle få kort frisyr. Hästen som traskar på alldeles utanför vårt hus fick också vara med på bild och symbolisera den härliga ridturen omkring byn jag var på i söndags.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD