2016-03-08 @ 20:20:00
Kan inte få nog på bilder av huset/gården ♥
Så mycket spännande har väl inte hänt idag, annat än att det sa poff, och så hade jag plötsligt 4 vovvar inbokade denna vecka, kanske det ännu dyker upp någon till. Allt lite roligt hur ens vecka kan ändra så drastiskt.
Ja och för att inte nämna vår ungkatt (kan man säga så?) som inte är så van ännu att vara ute själv vägrade låta sig hittas och komma in ännu efter 5 timmar ute. Och som att absolut ingenting hade hänt plötsligt ligger bakom en när man kryper runt bland massa bråte i uthuset, lockandes och ropandes efter honom, och stirrar på en som om man vore lite dum i huvudet..Typiskt Frank.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD