Ditt och datt

2016-10-27 @ 17:56:39
Tjihitjoho, vad dagarna rusar iväg. Endast nästa vecka kvar i skolan innan praktiken drar igång, helgen före kommer vi ha Halloweenparty också, yippie! Inhandlat lite tyg idag och skall sy till min egen utstyrsel. Efter praktiken blir det att börja på med kanden på allvar, och sedan är vi ju så småningom redo för examen, wow, vad tiden går fort! Vi bokade vårt boende till klassresan idag, så spännande det skall bli. Vi är nu också ett par stycken som vill på rundtur på Islandshästar, så det lär nog bli av, så kul så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD