Ett och annat

2016-10-15 @ 20:32:58
Hejhopp, det var ett tag sen!
Vi har pysslat på med köket, som snart börjar vara klart, tjoho! Lite småfix ännu, men nu går det att börja använda det igen iallafall. En del vovvar har jag hunnit med och nu har jag också höstlov framför mig, eller självstudievecka som det heter, så skönt så. I övrigt gällande studierna så har jag bestämt mig angående ämne för avhandlingen, bara man skulle komma på nån lämplig avgränsning och rubrik, så svårt.. Och sen så har det blivit bestämt vart vi skall åka på klass/studieresa, i vår åker vi till Island! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD