Köket och en glad nyhet

2016-10-31 @ 19:27:18
Vårt mysiga kök ♥
Puh, har suttit och sorterat viktiga och nyttiga papper allt från första året på utbildiningen tills nu och gjort en tips- och idéer-mapp, det tog sin lilla tid. En rolig nyhet fick vi idag, för oss två var det en sådan iallafall. Jag och Pia hade redan på ettan tänkt att vi skulle skriva kandidaten tillsammans, men så kom bestämmelserna om att ingen längre får göra det. Nu däremot har det gjorts ett undantag för vår utbildning, eller rättare sagt så är alla tvungna att skriva parvis på grund av personalbrist, men inte oss emot, nu får vi som vi ville från början!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD