Drömmar på husfronten

2016-09-03 @ 18:34:00
Tänk om man bara kunde få vinna på lotto och renovera och fixa till hemmet hej vilt. Tycker det är oerhört kul att kolla runt, drömma och hitta inspiration på nätet. Får vi någongång möjlighet skulle dessa stilar vara min absoluta dröm, så känns det just nu iallafall. Det är främst köket och övervåningen som det då skulle gälla. 
Blåa köksluckor med brun bänkskiva ♥ Resten av kaklen skulle också få bytas ut mot vita och sedan denna härliga tapet från Duro ur Gammelsvensk-kollektionen, "Dellen". Har blivit urförtjust i Duro, Sandberg och Boråstapeter.
Såhär skulle allrummet på övervåningen gärna få se ut om vi nångång i framtiden börjar renovera det. Paneltaket skulle då bli vitt på hela våningen och golven i de flesta rum bytas ut mot gråbrunt laminat. Denna tapet är jag helt förälskad i, Duros/Nyans "Haga blå", också ur Gammelsvensk-kollektionen. Det verkar dock som om den är påväg ut ur sortimentet, mitt hjärta blöder, tänk om man kunde få tag på den på något sätt och spara inför framtiden..
 
Ja, drömma kan man, om det blir verklighet är ju en annan femma, men man kan ju alltid hoppas!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD