Elfte september

2016-09-11 @ 17:29:49
Kissemissarna ändå, de börjar bli riktigt goda vänner nu ♥
Tapeterna till köket är beställda, snart blir det att börja riva tapeter då! Jag börjar också ha lite mer på klart om vad jag vill skriva om i mitt kandidatarbete/slutarbete, yes! Så nu kan jag släppa på stressen lite och börja på med lite efterforskning och försöka komma underfund med hur jag skall avgränsa mitt ämne. Har hittat ett par riktigt intressanta böcker jag skall försöka få tag på också, börjar bli taggad, snart är vi färdiga! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD