Fredag

2016-09-09 @ 09:15:00
Mycket på gång när det gäller studierna nu, vi borde tydligen redan denna månad börja bestämma oss om vad vi skall skriva om i vår avhandling. Det var jag inte beredd på, jag har inte koll på vad jag skall skriva om, något inom specialpedagogik vill jag välja, men vad? Förhoppningsvis börjar det klarna snart. Sitter som bäst och skriver på en skoluppgift, har en "ledig" dag idag, här så småningom skall jag också klippa veckans 6:e och sista hund! Gällande husfronten kommer vi så småningom börja renovera köket, tjoho!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD