It's my birthday!

2017-01-31 @ 19:17:00
Jahapp, så var man 22 år då plötsligt! Firade i söndags, mycket gott åt vi och mycket fint fick jag. Dagen till ära har jag gjort min första intervju till kandidaten och fortsatt skriva på den också, heh, vad livet snurrar kring mest just nu. Skriver och skriver på min teoretiska del, den blir bara längre och längre men aldrig klar, överskridit minimi-sidantalet för det avsnittet för länge sedan. Tror jag kanske tar i lite för mycket för att endast vara en kandidatavhandling, men man vill ju göra bra ifrån sig! Annars har jag klippt en del hundar som vanligt, och här om dagen fick jag hem en härlig klänning som jag tänker ha som reserv till examen. Får jag inte min blåa långklänning att passa bra tills dess så blir det denna härliga i rosa istället!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD