Januari

2017-01-02 @ 19:02:04
Nyåret susade förbi, en rolig och skön helg är över, och ett nytt år ser sin början, kommer bli ett spännande år det här tror jag! De senaste dagarna kan också beskrivas med reashopping, våfflor och en litteraturdjungel.
Vi fick bl.a. en ordentlig våffelmaskin i julklapp, minns inte när jag senast ätit våfflor innan nu, hur gott som helst! Sprungit ett par vändor på stan har jag gjort, fyndat lite ett och annat smått och gott på rean. Samlat på mig lite mera böcker till kandidaten har jag också gjort, men fortfarande känner jag att jag saknar en hel del, får fortsätta leta vidare bara. Om bara någon vecka borde jag göra mina intervjuer också, hua, vad tiden bara rusar iväg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD